Χρόνια πολλά κύριε Πρωθυπουργέ

Κύριε πρωθυπουργέ της ΕΛΛΑΔΑΣ , για τα γενέθλια σας, ο θεός να σας έχει καλά να ζήσετε ευτυχισμένος , να τα εκατοστίσετε και  εύχομαι να μπορέσετε να μας κάνετε περήφανους.

Δε θα σας τραγουδήσω Αμερικάνικα  το :

Happy Birthday to You ,happy birthday to …(αποφεύγω το αμερικάνικο υποκοριστικό) , αλλά  ούτε και Ελληνικά το :

Να ζήσεις ……. Και χρόνια πολλά ….

Κεράσμα  για τη γιορτή σας  δεν θέλω ,ευχαριστώ  μου  έδωσε πριν από σας το ΔΝΤ  να σας ρωτήσω θέλω μόνο με την ευκαιρία που έχω να σας μιλώ σήμερα  ,να δηλαδή όταν  συναντήσατε τον Καντάφι του μιλήσατε Αγγλικά ενώ αυτός μιλούσε … την γλώσσα της …φυλής του !!!! ,εσείς γιατί δεν του μιλήσατε ελληνικά ,θα ήταν μια ευκαιρία να φρεσκάρει ο Καντάφι τα Ελληνικά του, γιατί αποφύγατε την…. Πατρική Γλώσσα δηλαδή τη γλώσσα που λέμε εμείς οι απλοί πολίτες Μητρική ; Ως Πρωθυπουργός της Ελλάδος δεν παρευρεθήκατε;

Πριν μου απαντήσετε,αν μου απαντήσετε , ειλικρινά σας εύχομαι να μη ξεχνάτε :

1.Αυτό που έλεγε ο Πατέρας σας ότι , Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ  ΕΛΛΗΝΕΣ

2.Αυτό που έλεγε ο Ποιητής   , ΜΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΑΣ ΜΗ ΛΗΣΜΟΝΑΤΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ.

3.Αυτά που σας είπε παραπάνω  με αγάπη η ταπεινότητα μου ,σας τα λέει μια γαλανόλευκη ψηφίδα του  χάρτη της ΕΛΛΑΔΑΣ που σήμερα κινδυνεύει να χάσει το σχήμα του και  καταστεί ένας σωρός πολυποίκιλτων ιδεολογικά ψηφίδων ,που δεν θα μπορούν να συνθέσουν  μωσαϊκό ( και μη προσπαθήσετε να μου προσάψετε ρατσισμό )

Σχολιάστε

