Παρὼν

Φίλες καὶ φίλοι,

Μετὰ ἀπὸ μία διακοπῆ τῆς διαδικτυακῆς ἐπικοινωνίας μας λόγω τῆς περίπου γιὰ ἕνα μήνα ἀπουσίας μου, εἰλικρινά μου εἶναι ἐξαιρετικὰ δύσκολο καὶ δὲν ξέρω πὼς καὶ ἀπὸ ποὺ ν  ἀρχίσω γιὰ νὰ βάλλω ἐμπρὸς τὶς μηχανὲς τοῦ Τόνοι καὶ Πνεύματα .

Ἐλέγχοντας σήμερα τὴν ἠλεκτρονική μου ἀλληλογραφία διαπίστωσα ἀπὸ τὰ πολλὰ mail πού μου στείλατε  ὅτι τὸ Τόνοι καὶ Πνεύματα ἔλειψε σὲ μερικοὺς ἀπὸ ἐσᾶς τοὺς φίλους ποὺ τὸ ἐπισκέπτεστε  ….    ἀλλὰ καὶ  σε  μένα λείψατε.

Κάποτε ὅμως καὶ οἱ διακοπὲς τελειώνουν καὶ πρέπει νὰ ξαναρχίσει ἡ ζωή μας στὸν κανονικό της ρυθμὸ καὶ τὸ Τόνοι καὶ Πνεύματα στὴν γνωστή του πορεία.

Εὐχαριστῶ τοὺς φίλους ποὺ μὲ mail μοῦ εὐχήθηκαν καλὲς διακοπές, τυχὸν σχόλια ποὺ ὑπάρχουν σὲ ἄρθρα θὰ ἀναρτηθοῦν, ἄρθρα πού μου ἔχουν στείλει οἱ ἀρθρογράφοι τους μὲ mail θὰ ἀναρτηθοῦν ἐν καιρῷ ἐφόσον ἐξακολουθοῦν νὰ παραμένουν ἐπίκαιρα.

Κατὰ τὴν διάρκεια τῶν διακοπῶν μου προσπάθησα νὰ ἀποτοξινωθῶ πλήρως ἀπὸ computer ,τηλεόραση καὶ ἐφημερίδες ἀκούοντας μόνο ραδιόφωνο (μουσικὴ καὶ ἐλάχιστα ἀπὸ τὰ τοπικὰ νέα της Λακωνίας καὶ μόνο)

Ὅπως θὰ ἔχετε παρατηρήσει οἱ παλαιοὶ ἀναγνῶστες πολλὲς φορὲς στὸ ἰστολόγιο παρουσιάζονται  μερικὲς σημαντικὲς ἀλλὰ καθαρὰ προσωπικές μου στιγμὲς καὶ αὐτὸ θὰ τὸ κάνω καὶ γιὰ αὐτὴ τὴν περίοδο  μὲ κάποιες ἀναρτήσεις κειμένων, φωτογραφιῶν ἡ video ἀπὸ διάφορες ἐκδηλώσεις στὶς ὁποῖες παρευρέθηκα κατὰ τὴν διάρκεια τῶν διακοπῶν μου καὶ θὰ προσπαθήσω ἀρχίζοντας περιληπτικὰ ἀπὸ τὴν  παροῦσα ἀνάρτηση νὰ σᾶς περιγράψω τὸ πὼς πέρασα τὶς διακοπές μου καὶ ὅταν ταξινομήσω τὸ ὑλικὸ (φωτογραφίες – video ) θὰ σᾶς τὰ παρουσιάσω- ἀναρτήσω ξεχωριστά.

Ἔφθασα στὸν Πειραιὰ τὴν 29η Ἰουλίου καὶ ἀμέσως ἀναχώρησα γιὰ τὴν γενέτειρά μου στὴν ὁποία καὶ παρέμεινα μέχρι τὴν 18η Αὐγούστου.

Φθάνοντας στὸ χωριό μου μετὰ ἀπὸ ἕνα διήμερο ποὺ ἐπέβλεψα κάποιες ἀγροτικὲς ἐργασίες  ἄρχισε ἡ ἀπόλυτη χαλάρωση, βρῆκα παλιοὺς φίλους ,τὴν ἁπλότητα πού μας λείπει στὶς πόλεις, τὸ νὰ σὲ φωνάζουν μὲ τὸ μικρό σου ὄνομα χωρὶς τὸ τυπικὸ κύριε μὲ ξαναγύρισε χρόνια πίσω στὰ παιδικά μου χρόνια.

Πῆγα στὸ Νεκροταφεῖο στὸν τάφο τοῦ πατέρα μου καὶ μίλησα μαζί του, πῆγα  καὶ προσκύνησα στὴν ἐκκλησιὰ τοῦ χωριοῦ μου ἀλλὰ πῆγα καὶ διασκέδασα  στὴν πλατεία τοῦ χωριοῦ μου ,μαζὶ μὲ τὴν ξαδέλφη μου Ἀγγελικὴ καὶ τὸν σύζυγό της Δημήτρη Μ καθὼς  καὶ τὸν φίλο Γιῶργο Γ καὶ τὴν σύζυγό του Μαργαρίτα , σὲ μία βραδιὰ γιορτῆς-βράβευσης ἀπονομῆς ἐπάθλων νίκης σὲ μικροὺς μαθητές-μαθήτριες  γιὰ τὴν συμμετοχή τους  στὰ Ἀποστολάκεια (ἀγῶνες) ἀλλὰ καὶ στὶς κυρίες τοῦ χωριοῦ ποὺ ἐπρώτευσαν σὲ διαγωνισμὸ μαγειρικῆς ποὺ εἶχε ὀργανωθεῖ γιὰ τὴν συγκεκριμένη βραδιά.

ΒΡΕΘΗΚΑ μὲ ἕνα ἰδιαίτερα ἀγαπημένο μου ξάδελφο  τὸν Νίκο λίγο ἔξω ἀπὸ … τὰ χωρικά μας ὕδατα  ,κολυμπήσαμε ,ἀράξαμε στὸ ταβερνάκι μόνοι μας ,μοῦ ἄνοιξε τὴν καρδιά του κι ἐγὼ τὸ ἴδιο, τὰ ἤπιαμε ,σὲ λίγο ἦλθε καὶ ὁ ἔλεγχος γιὰ ἀλκοτέστ ἀπὸ τὶς συζύγους μας Μαίρη καὶ Κλαίρη ποὺ κατέφθασαν καὶ ἡ παρέα μας συμπληρώθηκε ἀπὸ τὸ γιὸ τοὺς Πάνο καὶ τὴν φίλη του Καλλιόπη τακτικοὺς ἀναγνῶστες τοῦ Τόνοι καὶ Πνεύματα ἀπὸ τὴν Κοπεγχάγη ποὺ διαμένουν καὶ ποὺ εὔχομαι νὰ εὐοδωθοῦν οἱ προσπάθειές τους καὶ τὰ σχέδιά τους καὶ νὰ ἐπιστρέψουν στὴν τὸ συντομότερο γιατί παιδιὰ σὰν τὸν Πάνο  σπανίζουν καὶ τὰ χρειάζεται ἡ Πατρίδα μας.  

ΓΝΩΡΙΣΑ οὐσιαστικὰ καὶ ὄχι τυπικὰ ,τὰ ξαδέλφια μου καὶ τὰ παιδιὰ τοὺς δηλαδὴ τὴν ξαδέλφη μου Παναγιώτα (Γιούλα) μὲ τὸ σύζυγό της Δημήτρη Λ καὶ τὰ παιδιὰ τοὺς Σπύρο καὶ Ἀλέξανδρο ἀλλὰ καὶ τὴν ἄλλη ξαδέλφη ἐπίσης Παναγιώτα (Γιούλα ) μὲ τὸν σύζυγό της Ἀνδρέα Γ καὶ τὰ παιδιὰ τοὺς Ἔφη καὶ Κωνσταντῖνο καὶ ὁμολογῶ ὅτι θαύμασα τὴν συγκρότηση τῶν οἰκογενειῶν τοὺς ἀλλὰ καὶ τὴν συμμετοχὴ τῶν παιδιῶν τους στὴν παρέα μας ποὺ κατέβαζαν τὸν ἠλικιακὸ μέσο ὄρο καὶ μὲ τὴν φρεσκάδα τοὺς ἔδιναν  ζωντάνια στὶς συζητήσεις τῆς παρέας μας, ,ΑΛΛΗΛΟΓΝΩΡΙΣΤΙΚΑΜΕ ,μιλήσαμε, παρακολουθήσαμε ἕνα  βράδυ στὸ Γύθειο ἕνα ἀφιέρωμα στὸν Βρεττάκο, κάναμε μπάνιο στὴν θάλασσά  μας,  διασκεδάσαμε στὸ Πανηγύρι τοῦ χωριοῦ μας καὶ  ὄχι μόνο ….      στὸ πανηγύρι ἀλλὰ καὶ στὴ βραδιὰ (15/08)ποὺ ὀργάνωσε ὁ ξάδελφός μου ὁ Νίκος καὶ ἡ σύζυγός του Κλαίρη γιὰ τὰ γενέθλια καὶ τὴν γιορτὴ τῶν παιδιῶν τοὺς  Γιάννη καὶ Πάνου  ὅπου διασκεδάσαμε  ὅλοι  μαζὶ οἱ συγγενεῖς σὲ μία  καὶ ἀξέχαστη βραδιὰ ὅπου πολλοὶ καὶ πολλὲς χόρεψαν ,ἀφοῦ τοὺς ἀπογείωναν μὲ τὰ τραγούδια τοὺς ὁ Νίκος,ὁ Πάνος καὶ ὁ Σπύρος ….. θὰ δεῖτε καὶ σχετικὸ video ὅταν τὸ ἀνεβάσω καὶ …  θὰ ζηλέψετε.

Στὴν πατρίδα μου μὲ ἐπισκέφθηκε ὁ φίλος μου Σταμάτης μὲ τὴν σύζυγό του Ροῦλα καὶ τὴν κόρη τοὺς Νατάσα γιὰ λίγες ἡμέρες καὶ μόλις προλάβαμε νὰ δοῦμε τὴν Μονεμβασιὰ ,τὰ Κύθηρα ,τὴν Ἐλαφόνησο,τὸ Οἴτυλο ,Τὸν Κοσμᾶ Κυνουρίας καὶ τὴν μονὴ τῆς Ἐλωνας ( ὅλα σὲ μονοήμερες ἐκδρομὲς )

Ἀναχώρησα ἀπὸ τὸ χωριό μου τὴν 19η Αὐγούστου καὶ  φιλοξενήθηκα ἀπὸ τὸν Σταμάτη καὶ τὴ Ροῦλα στὸ ἐξοχικό τους στὸν  Θεολόγο γιὰ μπάνιο ,ξεκούραση καὶ μία ἐκδρομούλα ἀπὸ τὸ Θεολόγο στὴ Λίμνη Εὐβοίας μέσω Ἀρκίτσας -Αἰδηψοῦ.

Στὴ  συνέχεια –τὴν 23η Αὐγούστου μαζὶ μὲ τὶς συζύγους μας νὰ μεταβήκαμε στὴ Θεσσαλονίκη ἀνταποκρινόμενοι στὴν πρόσκληση ἀγαπητοῦ φίλου τοῦ Θόδωρου Κ καὶ τῆς συζύγου τοῦ Δέσποινας γιὰ νὰ παρευρεθοῦμε στὸ Γάμος τοῦ υἱοῦ τοὺς Λευτέρη.

Ἐκεῖ μου δόθηκε ἡ εὐκαιρία νὰ συναντήσω παλιοὺς φίλους (προσκεκλημένοι κι αὐτοὶ )μὲ τὶς συζύγους του, τὸν Χρῆστο Β, τὸν Θανάση Κ ,τὸν Κώστα Δ ,τὸν Σπύρο Παραλ.., τὸν Πέτρο Σ , τὸν Νίκο Ἃ ,τὸν Σπύρο Παρασχ… ,τὸν Βασίλη Κ καὶ ἄλλους γνωστούς.  

Τὴν ἑπόμενη τῆς δεξίωσης ἐπιστρέψαμε στὸ Θεολόγο μὲ μία παράκαμψη-στάση γιὰ φαγητὸ στὸ Βόλο-Πήλιο στὴν ταβέρνα Ὀρτανσίες τοῦ φίλου καὶ παλαιοῦ συναδέλφου Ἄκη Θ. ποῦ εἶχα νὰ τὸν δῶ … 25 χρόνια .

Διανυκτερεύσαμε μία βραδιὰ στὸν Θεολόγο καὶ τὴν ἑπομένη τὸ μεσημέρι ἀναχωρήσαμε γιὰ Ἀθήνα ὅπου τὸ βράδυ συναντηθήκαμε σὲ καφετέρια μὲ ἕνα ἄλλο παλιὸ καλὸ φίλο τὸν Στέλιο Π καὶ τὴν σύζυγό του Δέσποινα (Πιπίνα)  ὅπου καὶ κανονίσαμε νὰ ξανασυναντηθοῦμε τὴν ἑπομένη, ὅμως  ἡ  ἀλλαγὴ τῶν καιρικῶν συνθηκῶν καὶ συγκεκριμένα ἡ ἔνταση τῶν ἀνέμων στὶς Κυκλάδες μας τροποποίησε τὸ πρόγραμμα (σχεδίαζα τὴν ἀναχώρησή μου ἀπὸ τὸν Πειραιὰ γιὰ τὴν 28/08)  καὶ ἀναβλήθηκε ἡ συνέχεια τῶν συναντήσεων μὲ τὸν Στέλιο καὶ ἔτσι τὴν ἄλλη μέρα δηλαδὴ σήμερα 27/08/2012 καὶ ὤρα 19:30  πού σας περιγράφω –γράφω αὐτὲς τὶς γραμμὲς εἶμαι μέσα στὸ πλοῖο τῆς Blue Star μὲ πορεία πρὸς Σύρο-Κῶ-Ρόδο στὴν ὁποία καλῶς ἐχόντων τῶν πραγμάτων θὰ φθάσω αὔριο τὸ πρωὶ καὶ ἐκτιμῶ ὅτι ἐντὸς τῆς αὐριανῆς ἡμέρας θὰ ἀποκτήσουμε πρόσβαση στὸ internet καὶ θὰ  ἀρχίσει νὰ λειτουργεῖ σιγά-σιγὰ τὸ Τόνοι καὶ Πνεύματα ὅποτε καὶ θὰ ἀναρτηθεῖ τὸ παρὸν καὶ μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ δηλώνεται καὶ τὸ δικό μου  … παρὼν …

Παρὼν  λοιπὸν μὲ αὐτὰ ποὺ  συναισθηματικά σας ἔγραψα παραπάνω γιὰ ἐνημέρωσή σας καὶ ἂς ἐπανέλθουμε στὸ κλίμα τοῦ ἰστολογίου μας ἀρχίζοντας  ἀλληγορικὰ  μὲ αὐτὸ …

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Παρὼν

Σχολιάστε

