Βραδιά Αργεντίνικου Τάνγκο- Ρόδος 03 ΝΟΕ 2012

Σάββατο  Βράδυ 10:30,Ἰαλυσὸς .

Φθάνω στὸ Βράχο ( 200 μέτρα ἀπὸ τὸ σπίτι μου ) ,3-4 παρέες ,τὸ πρόγραμμα εἶναι νὰ ἀρχίσει στὶς 11:00 ,ἀρχίζω νὰ σκέπτομαι ὅτι ἡ βραδιά μου θὰ πάει χαμένη.

Σὲ λίγο ἡ αἴθουσα γεμίζει μὲ νέες καὶ νέους κατὰ πλειοψηφία ,σώζουν τὴν κατάσταση, μὲ τὸ νὰ κρατοῦν χαμηλὰ τὸν μέσο ὄρο.

Μετὰ ἀπὸ λίγο ἀρχίζει ἡ μουσικὴ καὶ σιγὰ – σιγὰ, ἕνα-  ἕνα ζευγάρι ἀρχίζουν στὴν πίστα τὸ χορό, ὄχι ἐγὼ δὲν σηκώθηκα .. πίστευα βέβαια ὅτι ἤξερα λίγο νὰ σέρνω τὰ βήματά μου  … μετὰ  ἄπ΄αὐτὸ ποὺ εἶδα ὅμως καλῶς ἔπραξα καὶ δὲν ἔδειξα τὶς χορευτικές μου δεινότητες ἀλλὰ προτίμησα νὰ ἀπολαύσω τὴ χάρη ,τὸ ρυθμὸ καὶ τὴν εὐλυγισία τῶν ζευγαριῶν τῆς πίστας.

Ἀπὸ σύμπτωσή μου ζητήθηκε νὰ βιντεοσκοπήσω τὴν ἐκδήλωση, εὐτυχῶς ποὺ τὸ σπίτι μου ὅπως παραπάνω ἀναφέρθηκε εἶναι κοντὰ καὶ ἡ κάμερα δὲν ἄργησε νὰ ἔλθει, ὑπάρχει ἀρκετὸ ὑλικὸ στὸ video ἐπειδὴ ὅμως δὲν γνωρίζω ἂν τὰ ζευγάρια ποὺ χόρευαν  ἐπιθυμοῦν νὰ ἐμφανισθοῦν γὶ αὐτὸ καὶ τὸ περιορίζω στὸ χορὸ τοῦ μαέστρου Silvio La Via  μὲ τὴν  Σταυρούλα Γεωργοπαπαδάκου

Ὁ ὁποῖος μαέστρος  εἶδε τὸ video ἀμέσως μετὰ τὸν χορό του καὶ ἐνέκρινε τὴν δημοσιοποίησή του στὸ internet. 

Ἂν θέλετε περισσότερα στοιχεῖα γιὰ τὸν  Silvio La Via   κάνετε κλὶκ     ͢     ΕΔΩ

καὶ γιὰ τὴν Σταυρούλα Γεωργοπαπαδάκου  ….     κλὶκ     ͢    ΕΔΩ

Σχολιάστε

