Προσωπικὰ ζητήματα συζήτηση κομμένη !

Πρὶν ἀπὸ λίγο ἀνέβασα στὸ διαδίκτυο ἕνα βίντεο ,ἡ ὥρα ποὺ γράφω τὸ παρὸν κείμενο εἶναι 23:45 …. τώρα  κοιμᾶται καὶ δὲν μᾶς ἀκούει καὶ μίας καὶ εἴμαστε μεταξύ μας ,μάγκες μου, τῆς ἀφιέρωσα τὸ βίντεο γιὰ νὰ τὴν καλοπιάσω νὰ σταματήσει νὰ γκρινιάζει ὅτι  ἔχω κάνει τὸ ἰστολόγιο  μὲ τὶς ἀναρτήσεις ποὺ βάζω πολὺ βαρὺ καὶ γιὰ λίγους καὶ ἐλπίζω ὅτι ὅταν τὸ δεῖ θὰ τὸ εὐχαριστηθεῖ ἢ τουλάχιστο θὰ  κρίνει ἐπιεικῶς τὴν προσπάθειά μου στὴ σκηνοθεσία καὶ στὸ μοντὰζ καὶ ὅτι γενικὰ δὲν  τρώω ὅλες τὶς ὧρες μου τσάμπα στὸν ὑπολογιστὴ  .….  γιὰ νὰ δοῦμε τὸ πρωὶ  πὼς θὰ τὸ δεχθεῖ … ἀπὸ τὴν ροὴ τῶν ἀναρτήσεων θὰ καταλάβετε.

Παρακαλῶ νὰ θεωρήσετε τὴν ἀνάρτηση σὰν προσωπικό μου θέμα, τὸ γράφω καὶ στὸν τίτλο ἄλλωστε.

3 σκέψεις σχετικά με το “Προσωπικὰ ζητήματα συζήτηση κομμένη !

  1. Θεόφιλος Αιγινήτης

    Πολύ ωραίο το δώρο σου, αλλά εγώ σα γυναίκα θα ήθελα οι ευχές να είναι δια ζώσης και όχι ηλεκτρονικές.
    ΧΛΟΗ η γυναίκα του Θεόφιλου.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

