Ενημέρωση αναγνωστών έστω και με καθυστέρηση

Image6

Ο λόγος που γίνεται αυτή η ανάρτηση είναι επειδή σας θέλω όλους κοντά μου ,μια παρέα να γίνουμε όλοι,ας έχουμε και διαφορετικές απόψεις … και το θέλω δεν υποδηλώνει ούτε υποκρύπτει αρχηγικές προθέσεις , να κοινωνούμε όλοι μοιραζόμενοι τις χαρές ,τις λύπες μας και τους προβληματισμούς μας και να προσπαθούμε το καλύτερο για την πατρίδα μας αυτός είναι ο σκοπός αυτού του ιστολογίου.

Πριν από λίγες μέρες λοιπόν όπως οι παλιοί γνωρίζετε είχαμε χαρές και πανηγύρια στο σπίτι μας ,με την ευκαιρία του κλεισίματος των τριών χρόνων λειτουργίας του Τόνοι και Πνεύματα.

Την χαρά μου συνεπώς μοιράζομαι μαζί σας και σας ενημερώνω ότι για τα γενέθλια του ιστολογίου εκτός από τους τους φίλους που μας επισκέφθηκαν στο ….. σπίτι και τους είδατε στα σχόλια εκείνης της ανάρτησης  ,λάβαμε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο  και τις παρακάτω ευχές.

12/06/2013

Γιώργος Κοσκινάς
4:05 μ.μ. (Πριν από 0 λεπτά)
προς Εμένα

Με μεγάλη μου χαρά!Θα είμαι εκεί και εύχομαι πολλά ακόμα χρόνια τέτοιας δουλειάς!

______________________________________________________________

cristina
4:22 μ.μ. (Πριν από 2 ώρες)
προς Εμένα

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!

13/06/2013

Αχιλλέας Γεωργίου
6:55 π.μ. (Πριν από 41 λεπτά)
προς Εμένα

Έτη πολλά ανέφελα και δημιουργικά….

Σύνδεσμος ΕΛΛΑΣ

NICHOLAS Georgantzas [Staff/Faculty [BUS]]
9:10 π.μ. (Πριν από 0 λεπτά)
προς Εμένα

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

Κώστας Μπετινάκης
9:49 π.μ. (Πριν από 57 λεπτά)
προς ΕμέναΠολλές ευχές -να τα χιλιάσετε!Κ. Μπετινάκηςwww.styx.gr
ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΖΑΝΑΚΗΣ
10:09 π.μ. (Πριν από 8 ώρες)
προς Εμένα

NIKO,

ΣΑΣ ΒΑΖΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ

ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΤΟ  ΠΝΕΥΜΑ ΣΑΣ.

ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΤΕ

ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΕΛΕΖΙΑΔΗΣ
12:01 μ.μ. (Πριν από 5 ώρες)
προς Εμένα

Έυχομαι Δύναμη, Κουράγιο, Ψυχικό σθένος, Υπομονή, Συνέχεια και μακροημέρευση της ιστοσελίδας.

Το ίδιο εύχομαι στους συντελεστές της. Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !

Ανδρέας Μελεζιάδης ( τα ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ τα γνωστά…)

Στέργιος Ζυγούρας
2:09 μ.μ. (Πριν από 1 λεπτό)
προς Εμένα

Εύχομαι ό,τι καλύτερο Νίκο

Συμμερίζομαι τους προβληματισμούς σου, αν νομίζεις ότι απαιτείται εντονότερη και περισσότερο συντονισμένη δράση, κρίνω ότι αυτό μπορεί να γίνει μέσα από συνένωση δυνάμεων. Κι αυτή η συνένωση απαιτεί προσωπική γνωριμία, αν όχι τακτική επαφή.

Συγχαρητήρια για την προσπάθεια

Συνέχισε κατά συνείδηση

Στέργιος

Rafail Maiopoulos
7:12 μ.μ. (Πριν από 4 λεπτά)
προς Εμένα

Λακεδαίμων,

Ευχαριστώ για την πρόσκληση.

Συμμετέχω στη γιορτή σας.

Εύχομαι να συνεχίσετε να είστε το πολυφωνικό Blog που θα δημοσιεύει όλες τις απόψεις.

Ραφαήλ Μεν. Μαϊόπουλος

15/06/2013

Apostolou
6:22 μ.μ. (Πριν από 23 λεπτά)
προς Εμένα

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΕΣ ΝΕΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ, ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.

Προσωπικά σας ευχαριστώ για τη δημοσίευση των άρθρων μου, γιατί τυγχάνουν ανάγνωσης από ένα πολύ σοβαρό αναγνωστικό κοινό.

Meletis Meletopoulos
16 Ιουν
προς Εμένα
Νίκο, όλοι οι φίλοι, αναγνώστες και συνεργάτες σου σε ευχαριστούμε γιά την υγιή, πατριωτική, δυναμική και ελπιδοφόρα φιλοσοφία σου και ευχόμαστε οι Τόνοι και Πνεύματα να αποτελέσουν ένα από τα κύταρα της Νέας Ελλάδας που όλοι μαζί θα οικοδομήσουμε στις στάχτες της φαυλοκρατίας της Μεταπολίτευσης!Μελέτης Η. Μελετόπουλος.
Σχολιάστε

