Ευθέως : για τα δελτία τύπου.

Γεωργόπουλος ΝίκοςΚύριε,

Σοὺ μιλῶ εὐθέως, εἶχες δὲν εἶχες μὲ σύγχισες λίγο μὲ τοὺς ὑπαινιγμούς σου .

Εὐθέως λοιπὸν : Δημοσιεύω πάντοτε τὶς ἀνακοινώσεις –δελτία τύπου τῶν Κομμάτων  (ὅταν μου ἀποσταλοῦν μὲ mail ).Ἂν ὑπάρχει καὶ συνοδευτικὸ ὑλικὸ πχ βίντεο, φωτογραφίες κλπ. τότε καὶ αὐτὸ τὸ ὑλικὸ ἢ μέρος αὐτοῦ (μέσα στὰ ὅρια πού μου ἐπιτρέπει τὸ wordpress )  ἐντάσσεται στὴν ἀνάρτηση .

Τώρα ἂν κάποια Κόμματα ἢ τοπικοὶ βουλευτὲς (ἂν εἶσθε Δωδεκανήσιος ) δὲν μᾶς καταδέχονται εἶναι δικαίωμά τους , γιὰ αὐτὸ ὅμως τὸν λόγο καὶ δὲν τὰ/τοὺς βλέπετε στὶς ἀναρτήσεις τοῦ ἰστολογίου.

Εὐθέως : Οὐδεμία πρόθεση ἐκ μέρους μου νὰ καλύψω τὴν Κυβέρνηση μὲ τὴν μὴ δημοσιοποίηση τῶν δελτίων τύπου τῆς ἀντιπολίτευσης διότι ἂν πρόσεξες τὴν ἡμέρα τῆς γιορτῆς μου ἀνέβασα μόνο τὰ ἄρθρα τῶν ἀρθρογράφων- φίλων μου, μόνο αὐτὰ καὶ τίποτα ἄλλο (τὸ εἶχα γράψει καὶ σὲ σχετικὴ ἀνάρτηση ) ,φαίνεται ὅτι αὐτό σου διέφυγε καὶ ἀμέσως μετὰ εἶχα προβλήματα στὸν μοναδικὸ ὑπολογιστὴ ποὺ διαθέτω καὶ ἔγινε μία καὶ μόνη ἐνημερωτικὴ ἀνάρτηση ἀπὸ τὸ κινητό μου.

Εὐθέως : Σου ἀναφέρω ὅτι ἔχω δεχθεῖ κριτικὴ ἀπὸ πολλοὺς ,ὁ καθεὶς ἀνάλογα μὲ δική του πολιτικὴ θεώρηση, γιὰ τὶς ἀναρτήσεις τῶν δελτίων τύπου ἑνὸς ἢ καὶ ὅλων τῶν ἄλλων κομμάτων ,δικαίωμά τους στὴν ἄποψή τους , δικαίωμά μου ὅμως μὴ ἐκχωρητέο ἡ διατήρησης τῆς ἀρχῆς τῆς πολυφωνίας ποὺ ἔχω θέσει στὸ ἰστολόγιο .Μοναδικὴ κόκκινη γραμμὴ ὅταν κρίνω ( ἐδῶ μπαίνει τὸ ἐγὼ –ἀφοῦ εἶναι προσωπικὸ ἰστολόγιο ) ὅτι δὲν τηρεῖται ἰσονομία = ἰσορροπία καὶ ἡ παρέκκλιση θέτει σὲ κίνδυνο αὐτὸ ποὺ εἶχα γράψει ὅτι : ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ  μοῦ εἶναι μέσα ἀπὸ τὸ ἰστολόγιο ,νὰ κάνω γιὰ τὴν πατρίδα μας τὴν Ἑλλάδα καὶ τοὺς Ἕλληνες ὅτι εἶναι κοινωνικὰ καὶ ἐθνικὰ καλύτερο ,πιθανὸν ἀπὸ αὐτὴ τὴν προσπάθεια νὰ προκύψουν καὶ λάθη καὶ ὅταν λέγω λάθη ἀναφέρομαι  σὲ παρεκκλίσεις ἐκ τοῦ σκοποῦ καὶ παρακαλῶ σας ἂν κάτι τέτοιο διαπιστώνετε νὰ μοῦ τὸ ἐπισημαίνετε.

Εὐθέως : Δὲν θὰ σοῦ ἀπαντοῦσα ἂν θεωροῦσα ὅτι ἀπὸ ἀγαθὴ προαίρεσή μου ὑπέδειξες ὅτι ἔχω παρεκλίνει καὶ εἶμαι ἐκτὸς τῆς πορείας ποὺ ὁδηγεῖ στὸ σκοπὸ ποὺ ἔχω θέσει, δὲν θὰ σοῦ ἀπαντοῦσα ἐπίσης ἂν τὸ σχόλιό σου γινόταν μέσα σὲ κάποιο ἄρθρο δικό μου ἢ ἀρθρογράφου διότι θεωρῶ ὅτι εἶναι δικαίωμά σου νὰ κρίνεις τὸ ὅποιο ἄρθρο, μὲ ἐνόχλησαν ὅμως οἱ ὑπαινιγμοί σου καὶ μὲ κάτι ποὺ εἶχα γράψει παλιότερα ἀπευθύνομαι καὶ σὲ ἐσένα …

…. ΟΛΑ μὰ ΟΛΑ τὰ κόμματα ἔχουν ὑποστεῖ τὴν κριτικὴ τοῦ ἰστολογίου.
Θὰ δεῖτε ἐπίσης ἄρθρα ἀπὸ ἄλλους χώρους ἀπὸ τὸν ἀντιεξουσιαστικὸ ἕως καὶ τὸν ἐθνικιστικὸ χῶρο …… μ΄ἀρέσει νὰ ἀκούω-διαβάζω ὅλες τί ἀπόψεις χωρὶς παρωπίδες, αὐτὸ μὲ ἔχει κάνει πιὸ πλούσιο σὲ γνώσεις, πρῶτα –πρῶτα ἔμαθα νὰ ἀκούω καὶ τὴν ἄλλη ἄποψη ,μετὰ ἀπόκτησα φίλους καὶ ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς χώρους ποὺ μὲ ἐμπιστεύονται.
Γνωρίζω ὅτι αὐτὴ ἡ στάση μου ἔχει καὶ τὸ ἀρνητικὸ πρόσημο γιὰ τοὺς … παρωπιδὲ ,οὐδόλως ὅμως ὑπολογίζω τὸν φασίστα ποὺ μὲ λέει κομμουνιστὴ ἢ τὸ κουμμούνι ποὺ μὲ λέει φασισταριὸ ,ἂν θέλετε νὰ τὸ πῶ εὐπρεπέστερα δεiτε αὐτὸ ποὺ τὸ ἔγραψα στὸ τελευταῖο μου ἄρθρο … Ἐκ τῶν προτέρων γνωρίζω ὅτι τὸ ἄρθρο θὰ δυσαρεστήσει ἄτομα ποὺ ἡ πολιτικὴ ματιά τους καὶ ἡ πολιτικὴ παιδεία τοὺς εἶναι στὸ ἐπίπεδό της ἄλφα βήτας καὶ ἐπιμένουν ὅτι τὴν λύση τὴν κατέχει ἡ ΔΕΞΙΑ ἢ ἡ ΑΡΙΣΤΕΡΑ μὲ τὶς ὅποιες ἀποχρώσεις τους καὶ δὲν ἀντιλαμβάνονται ὅτι ἡ λύση πρέπει νὰ εἶναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ καὶ μόνο

Σχολιάστε

