Το θέλω και το μπορώ …. Τότε και τώρα.


Το θέλω και το μπορώ …. Τότε και τώρα.
Το τελευταίο μου μπάνιο στην θάλασσα το είχα κάνει 17/11/2014 στο Έλος , μεσολάβησε μια περίοδος επούλωσης ενός τραύματος από μια μικρή χειρουργική επέμβαση και σήμερα 17/01/2015 δεν κρατήθηκα και βούτηξα πάλι, σκοπεύω δεν να συνεχίσω καθημερινά ή μέχρι όσο θέλω ή όσο μπορώ .
Κάνοντας ένα μακροβούτι έπιασα μια ικανή ποσότητα άμμου η οποία μέχρι να αναδυθώ είχε μείνει ελάχιστη στην χούφτα μου αν και το χέρι μου ήταν σφιχτά κλεισμένο.
Σκέφτηκα ότι καταλυτικός παράγοντας ήταν το θαλασσινό νερό το οποίο παρέσερνε από την χούφτα μου , από τα ελάχιστα ανοίγματα που άφηναν τα κλειστά δάχτυλά μου ,την άμμο .
Το ίδιο όμως θα συμβεί αν σκύψεις και πάρεις με το χέρι σου μια χούφτα στεγνή άμμο ,όσο κι αν σφίξεις τα δάχτυλά σου ,όσο κι αν θέλεις ,δεν θα καταφέρεις να σταματήσεις την ροή της ,θα κυλά και θα φεύγει, το χέρι σου θα το παρατηρείς να γίνεται κλεψύδρα και στο τέλος ελάχιστοι κόκκοι άμμου μένουν στην χούφτα σου.
Υπάρχουν επομένως παράγοντες που δεν μπορούν βέβαια να υπερνικηθούν και υπάρχουν ή δημιουργούνται ανεξάρτητα της δικής μας επιθυμίας και επιδρούν στα θέλω μας.
Οι παράγοντες αυτοί μπορεί να είναι είτε τυχαία περιστατικά είτε καταστάσεις εξωγενείς είτε και οι δυνατότητες πραγματοποίησης του μπορώ ( με προϋπόθεση ότι το θέλω υφίσταται ) ενός εκάστου εξ ημών.
Κάτι το οποίο πρέπει να λαμβάνουμε πάντα υπόψη είναι αν τα θέλω και τα μπορώ που έχουμε συνάδουν με τον χρόνο .
Η σύνθεση των φωτογραφιών ,σε συνέχεια των χθεσινών αναμνήσεων ,αναφέρεται
« σε μερικά άλλα δικά μου θέλω και μπορώ » στα οποία δαπανήθηκαν χιλιάδες ανθρωποώρες ευχάριστες αλλά και αγωνίας , ΦΥΣΙΚΑ σε χρόνο Παρακείμενο .
Ιωάννης Μητροσίλης
Ιωάννης Μητροσίλης Ταξίδεψα κι εγώ,έχω να το λέω,Εμπειρία.

Πηγή: (9) Φωτογραφίες Χρονολογίου – Nikos Georgopoulos

