Γράμμα από ένα φίλο ,τον Θάνο.

Σεβαστη η επιλογη σου φιλε μου.Καλη τυχη οπου κι αν πας και να ξερεις οτι για μενα το ιστολογιο σου ηταν απο τα ελαχιστα (ισως καμια δεκαρια) που παρακολουθουσα καθημερινα και αδιαλειπτα.Ενα πολυ φιλικο μου λοιπον ιστολογιο τελειωνει…Το οτι αισθανεσαι την υποχρεωση που εχεις απεναντι στην οικογενεια σου και στις οικονομικες σου υποχρεωσεις το καταλαβαινω.Αλλα φιλε μου επιτρεψε μου να σου πω οτι ξεκινησες με λαθος σκεπτικο το ιστολογιο σου και με ένα εξισου λαθος το τελειωνεις….Τα προσωπικα ιστολογια μας οπως ακριβως το λες δεν ειναι ειδησεογραφικα πρακτορεία…Δεν εχουμε δεκαδες ρεπορτερς για να κυνηγαμε ειδησεις…Ειναι λοιπον οπως τα παιδικα ημερολογια μας ή τα μαθητικα μας λευκωματα….Εκει γραφουμε εμεις και οι φιλοι μας επωνυμα ή ανωνυμα…Εκει γραφουμε ότι θεωρουμε οτι μας εκφραζει…Ειναι χωροι επικοινωνιας και ανταλλαγης αποψεων για οσους ενδιαφερονται…Γι αυτο και δεν μας ενδιαφερουν τεραστιοι αριθμοι επισκεπτων, και χτυπηματων κλπ….Φιλε μου ΝικοΑπό την ενασχοληση με το ιστολογιο εχω αποκτησει μερικους εξαιρετικους φιλους και αρκετους εξαιρετικους αναγνωστες,,,Αυτοι μου αρκουν…Ξερω οτι η αποφαση σου ειναι τελειωτικη και δεν αλλαζει αλλα μακαρι να ανασκευαζες και να κρατουσες το ιστολογιο μονο για να λες αραια και που την δικη σου απλα αποψη για τα εθνικα και κοινωνικα μας θεματα και τιποτα αλλο…Σου ομολογω και σαν απλος επισκεπτης ποτε δεν καθησα να διαβασω ουτε ενα δελτιο τυπου απο αυτα που βαζεις κομματων και πολιτικων…Αλλα παντα στεκομουν στα επωνυμα ή ανωνυμα αρθρα αποψης που με ενδιαφερουν ακομα κι αν διαφωνουσα….Να εισαι καλα και σε παρακαλω να μην το διαγραψεις για λογους ιστορικου αυτοσεβασμου του έργου σου και του κοπου σου.Εξαλλου σε αυτην την ζωη φιλε μου παιρνουμε αποφασεις σε συγκεκριμενες περιοδους της ζωης μας και κατω απο ορισμενες συνθηκες για τις οποιες αλλες φορες μετανοιωνουμε κι αλλες ειμαστε περηφανοι μεχρι το τελος…Νομιζω οτι η αποφαση σου να δημιουργησεις αυτο το «πνευματικο παιδι σου» το Τονοι και Πνευματα ήταν σωστη και πρεπει να εισαι περηφανος γι αυτην.Το αποτυπωμα σου στο διαδικτυο είναι και εντονο και αξιολογο.Και οι αρθρογραφοι που επελεξες να αναδειξεις σε αυτο ηταν σχεδον παντα εξαιρετικοι και ωφέλιμοι.Σε παρακαλω λοιπον να το αφησεις να υπαρχει και να μην το «σκοτωσεις»/διαγραψεις….Εξαλλου μεσα απο αυτο υπαρχει μεσα σε αυτον το αχανη χωρο του διαδικτυου ενα ζωντανο κομμάτι σου.Ολα αυτα φιλε μου σου τα λεω απο την καρδια μου σαν φιλος σε φιλο, σαν ιστολογος σε ιστολογο και σαν ανθρωπος σε ανθρωπο…Και να σου πω και κατι σαν Ελληνας σε Ελληνα…Δεν ξερω αν ποτε θα προλαβουμε φιλε μου να δωσουμε κατι παραπανω στην πατριδα μας περα απο την εθνικη μας αποψη (γιατι κι εγω κοντευω πια τα 50) κι ισως αντι για οπλο το μονο που μπορεσαμε να δωσουμε (κι ισως μεινει για χρονια) ειναι ότι γραψαμε με την ηλεκτρονικη γραφιδα μας.Ισως ποτε τελικα να μην μπορεσουμε να δωσουμε κατι πολυτιμοτερο (οπως ας πουμε την ζωη μας) περα απο την ιδια μας την ιδεα και την γνωμη για την αγαπημενη μας Ελλαδα.Οποτε γιατι να διαγραψουμε τελικα το μονο πραγμα που καναμε για την πατριδα μας και μας κανει περηφανους;Καλη συνεχεια σε οτι κανεις κι αποφασισεις.

Με βαθια εκτιμηση και φιλια

ΘΑΝΟΣ

Πηγή: Σχόλια (2) ‹ Τίποτα δεν είναι τόσο σοβαρό όσο φαίνεται — WordPress

Σχολιάστε

