Κάνε με Πρωθυπουργό μια μέρα…

Το έψαχνα από χθες μέσα στα 14.160 άρθρα του παλαιού ιστολογίου μου και στα πολύ περισσότερα του olympia.gr , ήθελα να βρώ μια αναφορά που είχα κάνει για την Ρόδο .
Και αφού το βρήκα θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το άρθρο το είχα γράψει πριν 5 χρόνια (8 Μαρ 2010 στο Olympia.gr και την 12/06/2010 το ανέβασα και στο Τόνοι και Πνεύματα https://tonoikaipnevmata.wordpress.com/…/%CE%BA%CE%AC%CE%B…/ ) και ενάμισι μήνα πριν από την 23/4/2010 που για εμένα και την οικογένειά μου είναι μια εορταστική ημερομηνία (ονομαστικές εορτές-γενέθλια-αρραβώνες κλπ ) , βάλθηκε όμως ο ΓΑΠ με την πράξη του και με τις παραλήψεις του να μη μπορώ να τον ξεχάσω και κάθε χρόνο να μου …χαλάει την διάθεση.
Προφανώς και δεν το κοινοποιώ στις φίλες και τους φίλους μου .. ένεκα ΓΑΠ ,εγώ βρήκα αυτό που είχα γράψει για την Ρόδο,εσείς αν το διαβάσετε μπορείτε να κάνετε τους όποιους δικούς σας συνειρμούς..

Μέχρι τώρα σε διάφορες συζητήσεις με φίλους ,για την νέα κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό μας ,η στάση μου ήταν ότι πρέπει να του δοθεί πίστωση χρόνου ,ασχέτως του ότι δεν τηρεί τις προεκλογικές υποσ…
olympia.gr

Πηγή: Το έψαχνα από χθες μέσα στα 14.160 άρθρα του… – Nikos Georgopoulos

Σχολιάστε

