ΤΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΝ ΟΙΚΩ …. ΕΝ ΔΗΜΩ ….

ΤΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΝ ΟΙΚΩ …. ΕΝ ΔΗΜΩ .
___________________________________
Έχω γράψει στο fb μερικές δικές μου ιστορίες από το πέρασμά μου στην ΑΣ.
Καλά να είμαστε και όρεξη να έχω για να γράψω και να σας παρουσιάσω και δυό άλλες ιστορίες ,η μία αφορά όταν σε μια δοκιμαστική πτήση με CHINOOK στα Μέγαρα μαζί με τον Γιώργη Περάκη …. σταυροκοπηθήκαμε όταν μας μισοπρόδωσε ό ένας κινητήρας και η άλλη αφορούσε μια IFR πτήση με τον Μουιάνο στην Διαδρομή Αθήνα-Γιάννενα με επιβάτη τον ΥΦΕΘΑ.
Σας έχω δείξει και ένα δικό μου βίντεο, σήμερα όμως συγκινήθηκα με τα βίντεο που ανέβασε ο Γιάννης Γιαννίκης και αποφάσισα να σας δείξω και ένα άλλο δικό μου βίντεο που το είχα ανεβάσει από τις 31 Ιουλ 2011 στο YouTube και στο ιστολόγιό μου .
Το βίντεο είναι χωρίς μουσική … τι το καλύτερο από το να ακούς το πλατάγισμα του στροφείου … και χωρίς μοντάζ … συνεπώς κάπου θα ακούσετε και τα …. Γαλλικά … του φίλου μου ο οποίος τότε ήταν εκτός ΑΣ και είχε έλθει στα Μέγαρα για πτητικό.

youtube.com

Nikos Georgopoulos Αν είδατε το βίντεο τότε θα ακούσατε όταν μιλάω στον ΠΕΠ ότι το Ε/Π ήταν το ΕΣ 692 .Ας το ξαναδώ πάλι από το διαδίκτυο που βρήκα την φωτογραφία του ….

Φωτογραφία του Nikos Georgopoulos.
Γιάννης Γιαννίκης

Γιάννης Γιαννίκης Ο Σταμάτης πάντα με τα γαλλικά του.

Πηγή: ΤΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΝ ΟΙΚΩ …. ΕΝ ΔΗΜΩ …. – Nikos Georgopoulos

Σχολιάστε

