… για τον Τσε και τον Μπογιόπουλο …

Με αφορμή ένα μαιλ που έλαβα από τον φίλο μου τον Μιχάλη ,αν μου άρεσε ένα άρθρο του Μπογιόπουλου ,του απάντησα το εξής :«Ἤρθατε νὰ μὲ σκοτώσετε. Ρίξε, δειλέ, ἕναν ἄντρα θὰ σκοτώσεις».Το συγκεκριμένο για τον Τσε το είχα ανεβάσει πριν από 3 χρόνια και φυσικά δεν παίρνω την υπογραφή μου πίσω … όσο για τον Μπογιόπουλο είναι ορθόδοξος κι εγώ δεν έχω πρόβλημα να συζητήσω και να κονταροκτυπηθώ με τους ορθόδοξους αλλά με τους καθολικούς … με τους λίγο απ΄όλα … με το Τσίρκο δηλαδή.Παλιά είχα ανεβάσει πολλά άρθρα του Μπογιόπουλου .

Πολύ καλό το άρθρο.

Αυτά Φιλαράκο ,

μας λείπετε ,θα τα πούμε όταν ανέβω στην Αθήνα.

https://tonoikaipnevmata.wordpress.com/2012/10/09/45-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%84%CE%B7/

 

«Ἤρθατε νὰ μὲ σκοτώσετε. Ρίξε, δειλέ, ἕναν ἄντρα θὰ σκοτώσεις».45 χρόνια χωρὶς ἐπαναστάτη… Συμπληρώνονται σήμερα 45 χρόνια ἀπὸ τὴ δολοφονία του. Ἀπὸ χθὲς βασάνιζε τὴ σκέψη μου , μὲ ποιὸ τρόπο θὰ ἔπρεπε…

 

tonoikaipnevmata.wordpress.comΜου αρέσει!ΣχολιάστεΚοινοποιήστεΑρέσει στους Νικος Καλαμακιωτης, Δημήτρης Αναγνωστόπουλος και σε 2 ακόμη.

Πηγή: Με αφορμή ένα μαιλ που έλαβα από τον φίλο μου… – Nikos Georgopoulos

Σχολιάστε

