Πως ταράζονται τα λιμνάζοντα ύδατα όχι της… της Υλίκης αλλά της Μνήμης.

Πως ταράζονται τα λιμνάζοντα ύδατα όχι της Υλίκης αλλά της Μνήμης.
_______________________________________________________
Το βίντεο αυτό το έψαχνα από πολύ παλιά ,δυστυχώς αυτή η κασέτα μου που περιείχε κι άλλες δραστηριότητες της ΑΣ, είχε καταστραφεί διότι εκ λάθους χρησιμοποιήθηκε για εγγραφή άσχετου τηλεοπτικού προγράμματος.
Γνώριζα ότι αντίγραφο είχε ο Γιάννης Γιαννίκης και του είχα στείλει mail με την παράκληση να μου την στείλει για να το ψηφιοποιήσω και μου είχε απαντήσει ότι θα προσπαθήσει να την βρεί.
Σε πρόσφατη (24/2/2015 ) ανάρτηση του Στράτου Σωτηρίου ό Γιάννης έκανε σχόλιο και του έγραψα – υπενθύμισα :

Σχολιάσατε τη φωτογραφία του Στρατος Σωτηριου.
8:26 μ.μ.

Καλησπέρα Γιάννη πριν από χρόνια σου είχα ζητήσει αν έχεις την κασέτα με την εκπαίδευση με το Chinook στην λίμνη Υλίκη . Αυτή που εγώ είχα σβήστηκε διότι δυστυχώς από λάθος χρησιμοποιήθηκε σε άσχετη εγγραφή τηλεοπτικού προγράμματος.

Στις 24/2/2015 αργά το βράδυ ο Γιάννης ανεβάζει το βίντεο και μου στέλνει το παρακάτω μήνυμα.

25 Φεβρουαρίου 3:19 μ.μ.

Νίκο καλησπέρα. Το video που είναι στο κομμάτι που ανέβασα είσαι εσύ στα χειριστήρια με τον Γαβαθά σε πιάνω στον καθρέπτη το πρόσωπό σου εγώ τραβώ από πίσω σας. Δυστυχώς τα κομμάτια αυτά με τα ψηφιακοποίησε ο γιός του Θειακού από την κασέτα που χάλασε. Καλά που το προλάβαμε.

Από το βίντεο αυτό που ανέβασε ο φίλος Γιάννης Γιαννίκης επέλεξα το τμήμα που αφορά την εκπαίδευσή μου ( water operations ) στο CHINOOK εκείνη την ημέρα και θα κάνω μια μικρή αναφορά.
Το βίντεο αρχίζει με μια πτήση UH-1H της Ειδικής Διμοιρίας ( ΕΣ 684 ) με κυβερνήτη αν δεν κάνω λάθος τον Μανώλη Καβαλάκη , συγκυβερνήτης δεν θυμάμαι ποιος ήταν ,μηχανικός ο Δημήτρης Κωνσταντίνου και στους επιβάτες διακρίνονται ό τότε Διοικητής και ο Γιώργος Παρίσης που εκτελούσε και χρέη φωτογράφου του Τάγματος .με σκοπό να αποτυπωθεί σε φίλμ το CHINOOK και να ενταχθεί στην ενημέρωση των δραστηριοτήτων του Τάγματος.
Εμείς με το CHINOOK ΕΣ 901 είχαμε προηγηθεί και όταν ήλθε το UH-1H μας βρήκε ήδη να έχουμε κάνει το μπάνιο μας ,συνεννοηθήκαμε μέσω FM και κάναμε μερικές βουτιές ακόμα . Σε κάποια φάση προσγειωθήκαμε και δεχθήκαμε και επισκέπτες από το UH-1H … με σκοπό να ληφθούν και εικόνες από το εσωτερικό του CHINOOK.
Όμως όπως θα δείτε στο βίντεο αυτό που τώρα ανεβάζω ,όσο και στο μεγαλύτερης διάρκειας που είχε ανεβάσει ο Γιάννης ,η πτήση διακόπτεται ξαφνικά … στην δική μου κασέτα από όσο μου επιτρέπει η μνήμη να θυμάμαι υπήρχαν και άλλα πλάνα μέσα στην λίμνη και η κασέτα τελείωνε με την αναχώρησή μας για την επιστροφή στα Μέγαρα.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Γιάννη Γιαννίκη που ανέβασε το βίντεο στο fb και μου έδωσε την ευκαιρία να εντάξω στο αρχείο μου το τμήμα που με αφορά.
Είχα δεν είχα πάλι τάραξα τα νερά …. όχι πια της Υλίκης … αλλά της μνήμης μου.

Πως ταράζονται τα λιμνάζοντα ύδατα όχι της Υλίκης αλλά της Μνήμης.…
youtube.com
Nikos Georgopoulos
Θοδωρής Γεωργόπουλος

Θοδωρής Γεωργόπουλος Ετσι είναι αδερφέ, ό,τι χαράζεται βαθιά μέσα μας παραμένει αναλλοίωτο όσος καιρός και αν περάσει!!!

Πηγή: Πως ταράζονται τα λιμνάζοντα ύδατα όχι της… – Nikos Georgopoulos

Σχολιάστε

