Τασία έφα : Έλα Κρυφά, Έλα Λαθραία

ΤασίαΑλέξη γνωρίζεις ότι δεν σε ψήφισα , ως Πρωθυπουργός όμως πρέπει να ενδιαφέρεσαι για όλους μας και θέλω να σε πληροφορήσω ότι όπως εγώ πιστεύω ότι έτσι νιώθουν και κάποιοι, δεν ξέρω πόσοι άλλοι ,μπορεί χιλιάδες που ανησυχούν ότι οι Μήδοι θα διαβούνε.

Αλέξη ,πριν λίγες μέρες διάβαζα στο διαδίκτυο για τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις και επιθέσεις μεταναστών σε γυναίκες στο εξωτερικό με σκοπό τον βιασμό τους .

Αλέξη, στην πατρίδα μας , μάλιστα και στον τόπο καταγωγής μου ,έχουν υπάρξει στο παρελθόν παρόμοια γεγονότα ,εκτιμώ όμως ότι το κύμα των προσφύγων και των παρανόμων-λαθρομεταναστών θα διογκωθεί ,παράλληλα οι άλλες προς Βορρά χώρες –ήδη έχουμε τα πρώτα δείγματα- θα δυσχεράνουν την μέσω αυτών προώθηση ή δεν θα τους δέχονται και το επακόλουθο τεράστιος αριθμός θα βρεθεί εντός της Ελληνικής Επικράτειας.

Αλέξη το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης βεβαίως υπήρχε και πριν της 1ης φοράς Αριστερά αλλά αφότου ο θίασος σου, φόρεσε τα σακίδια και ανέλαβε όχι την διακυβέρνηση αλλά την διασκέδαση (διάλυση ) της χώρας το πρόβλημα επιτάθηκε διότι όταν άρχισε το τραγούδι … τότε στο πάλκο ανέβηκε η Τασία ,εξέλαβε λανθασμένα τους στίχους και άρχισε να κάνει νεύματα … ελάτε να λιαστείτε και να εξαφανιστείτε :      

Αλέξη, δεν σου κρύβω ότι φοβάμαι ,σε λίγο δεν θα υπάρχει γυρισμός, σε παρακαλώ πες μου κάτι για να κάνω υπομονή.

Ξεγέλασε με έστω….για μια φορά ακόμα ,πες μου και πείσε με ότι ξέρεις τι κάνεις για να βρω το κουράγιο να συνεχίσω

και να ελπίζω και αν θέλεις να βοηθήσω σε αυτόν το τομέα, θα παρακαλούσα τους δικούς σου, που από όσα είδα χθες προσπάθησες να τους εξυψώσεις το ηθικό, να διαβάσουν κάτι που τους είχα πει παλιότερα έστω λίγο αθυρόστομα για να αλλάξουν ρότα διαφορετικά να μη ελπίζουν ότι αυτοί θα έχουν ιδιαίτερη μεταχείριση – η ίδια τύχη μας περιμένει όλους …βιασμός και τέλος το μαχαίρι :

Άργησα να γράψω τη μαλακία μου περί λαθρομετανάστευσης στο μπλογκ. Η αλήθεια είναι ότι δεν εκφράστηκα γιατί διάβασα 2-3 απόψεις σε άλλα μπλογκς και σκέφτηκα ότι αν γράψω αυτά που σκέφτομαι θα πέσουν όλοι να με φάνε και δεν έχω όρεξη για άλλους online καβγάδες. Αλλά ποιος νοιάζεται; Θα τοποθετηθώ και όποιον πάρει ο Χάρος.

Λοιπόν:

Έστω ότι αύριο μου χτυπήσει την πόρτα, στο σπίτι μου, ένας άγνωστος και μου πει: «Γεια σου, είμαι ο Άχμετ, έφυγα από τη χώρα μου για τον Α, Β λόγο και δεν έχω που να μείνω. Να κοιμηθώ εδώ;» Πώς θα αντιδράσω; Το πιο πιθανό είναι ότι θα προσπαθήσω να σκεφτώ εν τάχει μία δικαιολογία για να τον αποφύγω, αλλά από αμηχανία θα του πω ένα τυπικό «πέρασε μέσα» μέχρι να σκεφτώ πως θα τον χειριστώ.

Σπιτώνω για ένα βράδυ τον Άχμετ. Περνούν οι μέρες, δεν λέει να φύγει. Τον ταΐζω, τον ποτίζω, τον πλένω, τον σιδερώνω. Εκεί μπάστακας. Αναρωτιέμαι: πότε λογαριάζεις να φύγεις, Χριστιανέ μου; «Δεν είμαι Χριστιανός, σερ. Γι αυτό αν γίνεται κατέβασε και την εικόνα της Παναγίας από τον τοίχο σου γιατί με προσβάλλει». Μου απαντά. «Δεν είναι η Παναγία, αστοιχείωτε, την Άννα Βίσση βλέπεις στον τοίχο» του απαντώ. «Α!» μου λέει. «Άξις και ξερός! Πότε λογαριάζεις να φύγεις Άχμετ;» «Ποτέ», μου απαντά.

Και δεν φτάνει που δεν λογαριάζει να φύγει, άμα βλέπει ότι εντείνεται η συζήτηση, κάνει κατάληψη στο σαλόνι και δεν μ’ αφήνει να κάνω κουμάντο στο σπίτι μου. Τα παίρνω μια μέρα στο κρανίο, αρπάζω το κουζινομάχαιρο και του λεω να ξεκουμπιστεί με το ζόρι.

Ο Άχμετ φεύγει και αντί να μου πει κι ευχαριστώ που τον φιλοξένησα για λίγο καιρό, μου ρίχνει και μια κατάρα απ’ τον Αλλάχ να μου βρίσκεται.

Όταν αυτό συμβαίνει σε προσωπικό επίπεδο, όλοι συμφωνούμε πως ο Άχμετ είναι άδικος. Όταν αυτό συμβαίνει σε κρατικό επίπεδο, όλοι μιλάνε για ρατσισμό και ξενοφοβία. Ποιος είναι ο μαλάκας; Να σηκώσει το χέρι του! Έτσι μπράβο.

Όλοι εσείς οι αριστερίζοντες σωτήρες, που προβλήματα δεν έχετε, και την είδατε ξαφνικά united colours of Benetton, προτείνω να υιοθετήσετε από έναν λαθρομετανάστη. Και να τον ταΐζετε ώσπου να αποφασίσει τι θα κάνει με τη ζωή του. Άντε, μπρος, τι με κοιτάτε;

.

tonoikaipnevmata

 

Σχολιάστε

