Ένας άλλος αέρας που μοιάζει χρησμός μου φωνάζει μ’ αυτούς να τελειώνω.

ypikoosΓειά σας ,

Συνειδητά αλλά και λόγω ελλείψεως χρόνου απείχα από το διαδίκτυο, το τελευταίο άρθρο μου στο ιστολόγιο ήταν το Μαγγανοπήγαδο και μετά από λίγες ημέρες κάτι λίγα δικά μου έγραψα στο fb.

Από τότε , σήμερα μιας και άρχισε η αγρανάπαυση ,μετά από πολύ καιρό άνοιξα ξανά το φατσοβιβλίο….  και αποφασίζω μέσω του ιστολογίου να δηλώσω πάλι παρών.

Έχω χάσει πολλά επεισόδια , υπάρχουν πολλές  αδιάβαστες σελίδες  ,συγχωρείστε με προφανώς και δεν μπορώ να διαβάσω – ανατρέξω σε όλες τις αναρτήσεις σας στο fb.

Κοιτάζοντας λίγο τις τελευταίες αναρτήσεις ορισμένων φίλων  διαπίστωσα ότι οι κύκλοι της ζωής μας αισθητικά αλλοιώνονται ,χρωματίζονται με χρώματα χαράς γαλάζια ή ρόζ ,με χρώματα πένθους γκρίζα ή μαύρα , μικραίνουν γίνονται σημεία μη ορατά –εξαφανίζονται.

Θέλω ειλικρινά να δεχθείτε όλες και όλοι ότι βλέποντας τις αλλαγές των κύκλων σας χαίρομαι μαζί σας στις χαρές σας, συμπάσχω μαζί σας στις  λύπες σας και εύχομαι το γκρίζο και το μαύρο από όποια αιτία κι αν προέρχεται να φύγει από τη ζωή μας.

Λίγα από τα δικά μου, θεωρώ ότι είμαι καλά ,δεν το ψάχνω και πολύ … αν το πολυψάχνεις όλο και κάτι βρίσκεις και αρχίζουν τα μη και μη.

Όλη αυτή την περίοδο της διαδικτυακής απουσίας, μου δόθηκε η ευκαιρία και πολλών δ’ ανθρώπων … νοον έγνων   ( έστω και αν δεν ίδεν άστεα ).

Ειλικρινά  φίλες και φίλοι η για μια ακόμα φορά συνύπαρξη με αρκετούς διαφορετικών χαρακτήρων ανθρώπους ήταν μια πολύ καλή εμπειρία για μένα , το γηράσκω αεί δειδασκόμενος σε πλήρη εφαρμογή τόσο ως προς το ρήμα όσο και ως προς την μετοχή … εεε … για το αεί ας το αφήσουμε στην βοήθεια του θεού να μας το πάει όσο γίνεται μακρύτερα .

Βράζω στο ίδιο καζάνι όπως οι περισσότεροι από εσάς ,εξακολουθώ να έχω τις ίδιες αγωνίες και ευαισθησίες .

Επειδή άγνοια σε πολίτες – οπλίτες δεν δικαιολογείται  ,έχω πλήρη συναίσθηση για το κακό που η δική μου γενιά δημιούργησε για τις επόμενες γενιές των νέων , ότι για  τα σημερινά χάλια της πατρίδας μου δεν πρέπει να εξαιρώ και την όποια δική μου συμβολή είτε άθελά μου είτε εν γνώσει μου…. Και επειδή έχω ή θέλω να πιστεύω ότι έχω πλήρη συναίσθηση του τι μπορώ …..  αργά αργά και όσο οι φυσικές δυνάμεις μου επιτρέπουν θα ακολουθώ αυτούς ή αυτές  που δεν αλώθηκαν και που συνεχίζουν με τον ίδιο ρυθμό επιδιώκοντας την οικονομική ,πνευματική και πολιτική άνοιξη της πατρίδας μας… και θα ονειρεύομαι την κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας , το ανά πάσα στιγμή ανακλητό της βουλευτικής ιδιότητας ( εφόσον δεν τηρεί τις υποσχέσεις του ) ,την ισονομία πλουσίων και φτωχών την παροχή πραγματικής δωρεάν  Εθνικής Παιδείας για διαμόρφωση ΕΛΛΗΝΩΝ πολιτών – οπλιτών  ….. Αυτό είναι το πρότυπο διαμόρφωσης των νέων που χρειάζεται άμεσα  η πατρίδα μας και όχι τα ύποπτα πρότυπα μέσω της πολυπολιτισμικότητας  (διεθνιστικά αλλά και εντός του Κοινοβουλίου εκπροσωπούμενα ) που δρουν διαλυτικά στην συνεκτικότητα που πρέπει ως Έλληνες να έχουμε .

Βεβαίως και με τα παραπάνω που ονειρεύομαι αντιλαμβάνεσθε ότι το μόνο που δεν κάνω είναι να δίνω συγχωροχάρτι στους κυρίως υπευθύνους γι αυτό και … πρέπει το συντομότερο να μας  αδειάσουν την γωνιά.

Τόσες σπατάλες και τόσες χολές
Πόσες φωλιές χαλασμένες
Γεννημένος για άλλες μεγάλες φωτιές
Δε γυρίζω εκεί που μου φταίνε
Δε γυρίζω εκεί που με θες

Το τραγούδι , από όπου  και ο τίτλος του άρθρου ,αφιερώνεται σε όλες και όλους  που και φέτος μου δόθηκε η ευκαιρία να συναντήσω και τους χαρακτήρες τους να μελετήσω .

Εικόνα

Σχολιάστε

