Το σόι

%cf%83%cf%8c%ce%b9Ευρισκόμενος μέχρι χθες στο πατρικό μου σπίτι στο Έλος είχα την περίοδο της εκεί παραμονής μου περιορισμένη διαδικτυακή σύνδεσή με τα social media και ως εκ τούτου  δεν μπόρεσα να ευχηθώ στις εορτάζουσες και τους εορτάζοντες των τελευταίων ημερών.

Θα ήθελα λοιπόν τώρα πίνοντας τον καφέ μου σε μια καφετέρια του  κλεινού άστεως όπου υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση στο internet  ,έστω με αυτή την μικρή καθυστέρηση να τους ευχηθώ τώρα Χρόνια Πολλά με υγεία και αγάπη .

Παράλληλα θέλω να ευχαριστήσω  όλες και όλους που με θυμήθηκαν στην ονομαστική μου γιορτή.

Στην προηγούμενη ανάρτησή μου στο fb είχα σχολιάσει ένα άρθρο μιας ξαδέλφης μου ,της Ελένης , για το σόι μας  που όταν έχει κέφια  ποικιλοτρόπως …..  γράφει !!!!

Μαζί λοιπόν με τα ευχαριστήρια μου ,σε όσες και όσους με θυμήθηκαν ,αντί για κέρασμα …. σας προσφέρω -παραθέτω- προτρέπω να δείτε και να ακούσετε , τον με το ίδιο όνομα και επώνυμο πρώτο μου ξάδελφο, σε μια αυστηρά κλειστή ομήγυρη στην Βουλή της Σκάλας να ….  αγορεύει … ερμηνεύει με τον δικό αξεπέραστο τρόπο την ημέρα της γιορτής μας  , μερικά από τα τραγούδια του πλούσιου ρεπερτορίου του που με το κινητό μου κατέγραψα.

Την επιείκεια σας φίλες και φίλοι επειδή τόσο ο φωτισμός στην αίθουσα δεν ήταν κατάλληλος αλλά ούτε και το φλας του κινητού μου λειτούργησε στις λήψεις ,παραβλέψτε το ,  σας ζητώ μόνο να τον ακούσετε και όχι επειδή είναι σόι αλλά ο Νίκος  … δεν παίζεται ,επί 4 ώρες περίπου τραγουδούσε ασταμάτητα και πολλές φορές μάλιστα χωρίς μικρόφωνο.

Το σόι για μια ακόμα φορά « έγραψε »  με όλα συνέβησαν εντός της …..  Βουλής και όχι μόνο  το σόι αλλά όλοι οι Λάκωνες ,στον καλλιτεχνικό αυτό τομέα ,έχουν το Νίκο άξιο εκπρόσωπό τους.

Εξαιρετική η βραδιά που πέρασα από πάσης πλευράς για αυτό τον λόγο και κάνω την  ανάρτηση στο ιστολόγιο , Νικόλα όχι μόνο εσύ αλλά « κι εμείς σε αγαπάμε »  να είσαι πάντα  καλά και να μας χαρίζεις τέτοιες στιγμές , τέτοιες βραδιές .

 

Σχολιάστε

