Η πρώτη μας φορά

Έχει τύχει κι έχω γράψει μερικές φορές άρθρα που αναφέρονται σε εμπειρίες και στιγμές που έζησα  με δικούς μου ανθρώπους ,αυτό θα προσπαθήσω και με αυτή την ανάρτηση να κάνω.

Συνήθως η κριτική που μου κάνουν, εξ ιδίων τα βέλη , είναι ότι τα άρθρα μου είναι μακροσκελή και κουράζουν ,θα προσπαθήσω λοιπόν να είμαι σύντομος .

Τραγουδιστά μου τόχε πει …. Θέλω να σαι εκεί …. Θέλω να σαι εκεί ….  Εννοώντας τον Γάμο του,   του το υποσχέθηκα ,άφησα την Ρόδο και πήγα στην γενέθλια γη ,στις ρίζες μου όπου μου δόθηκε η ευκαιρία να φορτώσω και τις μπαταρίες μου διότι συναντήθηκα με δικούς μου ανθρώπους ,συγγενείς και φίλους που είχα καιρό να τους δω και η επομένη μέρα με βρίσκει στην ώρα μου έξω από την εκκλησιά .

Η πρόσκληση έγραφε :

Σάββατο 29 Ιουλίου 2017 , 19:00 στον Ιερό Ναό Ελκομένου Χριστού στην Μονεμβασιά γίνεται ο Γάμος του Πάνου και της Πηνελόπης και ότι μετά το μυστήριο θα ακολουθήσει δεξίωση στο ξενοδοχείο Λαζαρέτο .

Μια από τις μεγαλύτερες στιγμές στη ζωή του ανθρώπου είναι η επιλογή συντρόφου και στην συνέχεια με αποκορύφωμα ,κατά τα πατροπαράδοτα πρότυπα την επισημοποίηση-σφράγιση  της επιλογής ,τον Γάμο  , Το Μυστήριο Τούτο Μέγα Εστί … κατά την Εκκλησία μας και ο Γάμος τελέσθηκε και η δεξίωση έγινε και μιλήσαμε και διασκεδάσαμε και … και … και … και λοιπόν  ;

Κι΄άλλοι γάμοι γίνονται στην Μονεμβασιά κι άλλες δεξιώσεις στο Λαζαρέτο , όμως αυτοί δεν είναι του Πάνου και της Πηνελόπης .

Ο Γάμος είναι ένα γεγονός κομβικής σημασίας ,κατά τον Πάνο όπως θα τον ακούσετε να λέει , λέει επίσης ότι είναι ίσως η μοναδική φορά στη ζωή μας που έχουμε κοντά μας ένα σύνολο ανθρώπων που αντιπροσωπεύουν τόσο καλά όλα τα κομμάτια της ζωής μας έως τώρα και στην πραγματικότητα ότι σκεφτόμαστε νοιώθουμε εκφράζουμε είναι όλα αυτά τα βιώματα που έχουμε περάσει μαζί .

Αυτός είναι ο Πάνος .

Τον Πάνο τον ψυχογράφησα κάποιο καλοκαίρι στο Χωριό , ήταν μεγάλο παλληκάρι πιά ,διαπίστωσα ότι ήταν ένα παιδί ώριμο ,κατασταλαγμένο και ευαίσθητο ,μπήκε μέσα στην καρδιά μου συνεπώς αν προσπαθήσω να γράψω μερικές αράδες ,να αποτυπώσω με λίγα λόγια αυτό που είδα ,άκουσα , αισθάνθηκα ίσως δεν θα είμαι αντικειμενικός .

Αντιλαμβάνομαι ότι ο Γάμος είναι μια καθαρά προσωπική υπόθεση του κάθε ζευγαριού ,ζούν την μαγεία τους , για αυτό το λόγο θα αφήσω την κάμερα να δείξει μόνο λίγες στιγμές  από την δεξίωση του Πάνου και την Πηνελόπης και τίποτα άλλο.

Κάπου εκεί θα δείτε και τον Νίκο τον ξάδερφο , τον ξέρετε φαντάζομαι και από άλλες αναρτήσεις … και δεν θα μπορούσε παρά να ευχηθεί στα παιδιά του ,τον Πάνο και την Πηνελόπη με τον τρόπο που μόνο αυτός ξέρει και μπορεί.

Πάνο και Πηνελόπη ,το ταξίδι της ζωής σας να είναι όμορφο ,όχι απλά και τυπικά αλλά  από καρδιάς  να ζήσετε ευτυχισμένοι .

Υ.Γ.

Πάνο και εσύ και ο πατέρας σου ,εκείνο το βράδυ με συγκινήσατε, με κάνατε να δακρύσω ,όπως και τώρα που βλέπω το βίντεο .

Σχολιάστε

